hai strangers! great. terima kasih sudi lepak membaca. mari kita say hi to each other. pop up my cbox ^^

25 March 2011

nak mintak tolong lah kan --'

jangan lah sebab tengok status aku 'single'
korang senang-2 jeh nak buad maen .
soal haty weh .
korang suke keh dipermaen kan ?
uhhh ?
mesti takkan ?
dah tuh ?
asal ?

kau : eza , sy da lame usha awak .
da lame suke awak .

after beberapa hary ..
kau ! HILANG MCM TUH JEH !
OH MY GUCCI ! 
like a bitch kan ?
senang pergi , senang datang .
tp , kau bukan golongan wanita ,
so , ape eh ?

tolong lah weh , tolong lah .
stop it !

aku just mintak kau back off !
if takat nak maen kan haty org , takya menonjolkan diri ,
okayy ?

bukan lah aku nih nak simpan perasaan ,
terusik ke ape haty aku nih ,
takde-2 , sumpah tak !

aku cume benci , bile kau senang-2 nak ckp worl 'L' tuh .
cambangang kan ? SHIT ! DAMN IT !

AKU BENCI ORG VERSI MACAM KAU !






BUEEKKKKKK !  :p


terima kaseh sudi lepaking membaca ^___^

No comments: