hai strangers! great. terima kasih sudi lepak membaca. mari kita say hi to each other. pop up my cbox ^^

19 March 2011

satu waktu dulu ,
aku ini ibarat pemandu kereta yg tidak pernah berhenti .
aku memandu dan terus memandu ,
mencari penumpang di tepi lebuh raya kehidupan ,
agar dapat aku pelawa untuk duduk di sebelah ,
menemani aku dalam pemanduan aku
untuk sampai ke destinasi .
mungkin aku sudah lama mencari ,
kali ini ,
aku harus keluar dari kereta yang aku pandu .
biar aku membuka pintu kereta yang sedang menanti .
biar aku menemani pemandu yang
sudi mempelawa aku naik bersamanya .
mungkin aku tidak harus jadi pemandu .
kali ini ,
biar aku yang duduk di kerusi
penumpang ,
menemani pemandunya menuju ke destinasi .







entry kali ini selesai :))

terima kaseh sudi lepaking membaca ^___^

No comments: