hai strangers! great. terima kasih sudi lepak membaca. mari kita say hi to each other. pop up my cbox ^^

11 February 2013

hi semua! :)


oh yeah. hi semua. seronok pulak nak membebel bila dah menghadap blog ni kan. and rasa nya ini dah sesimple yang mungkin. tak tahu lah kot ada yang still pandang serabut. haha lantak. kita sebagai bloggers ni haruslah ye haruslah kita bertegur sapa. sila sila. cbox tu kosong lagi hihi

okay. harini takde buat apa. still sedih dengan apa yang jadi. salah sendiri so tak boleh salah kan sesapa. tangan sendiri yang gatai nak tekan sana sini. hah ambik. menangis pun takde guna. mengalirlah air mata darah sekali pun memang benda yang dah hilang takkan ada balik. macam macam dah dibuat. download restoration pun tak jadi apa apa. folder tu still tak jumpa. haih. sedih kot. itu satu satu nya sumber inspirasi aku setiap hari. bukan macam korang, ada bf gf nak mengadu. ada bf gf nak dijadikan pembakar semangat. aku? folder tu lah satu satu nya daily inspiration aku. bila dah jadi macam ni patah semangat aku. sadis. dah macam macam aku kumpul. sekarang kosong kosong kosonggggg.

nak download balik? haprak. banyak gila nak di download balik. aku pun tak hafal apa segala harta karun dalam folder tu. huhuk. sedih dah tak ada guna. sapa sapa yang pandai bab bab komputer ni tolong lah aku woi. tolong lah tolong lah tolong lahhhhhhh. blergh nak cari balik dekat youtube segala bagai tu memang tak dapat lah. aku tak ingat tittle :(

sekarang memang depends 100% dekat henpon. masalah nya dekat henpon tu ada lagu je. tu pun incomplete. dah lah henpon pun nazak. memang lepas ni aku pun sama nazak.

dah lah, aku nak sambung buat kajian apa yang boleh aku buat. have a nice day bloggers ^^

terima kaseh sudi lepaking membaca ^___^

No comments: