hai strangers! great. terima kasih sudi lepak membaca. mari kita say hi to each other. pop up my cbox ^^

11 February 2013

hey its 2013!



dah 2013 pun wakaka. Ekceli dah setahun berehat sebentar bersama toblerone daripada aktiviti aktiviti blogging ni. agak puas lah jugak. dan sekarang pintu hati dah terbukak balik nak berblogging setelah melawat satu blog ni yang buat aku terharu. jengjeng. Dulu take a break from blogging pun sebab hm ada lah sebab dia kan. so sekarang memang seronok nak membebel kat sini.

kepada yang still sudi keep in touch, blogger bloggers sekalian me say hi ^^ annyeong hasaeyeo. yeah aku rasa korang pun tahu dari cara aku say hi pun hm dah terbukti aku kpoppers. eh tak lah sangat ekceli aku Bigbang lover je. no one else. so jangan lah nak bash aku pulak. well everyone deserve their own taste right? just saying. dannnnn. well tahun ni dah 22 you alls. im not teenager anymore. hi twenty two, im an adult :) so aku kakak. hormat sikit hormat sikit.

aku rasa its almost not almost lah already 3 hours aku depan lappy ni sambil explore blogspot baru ni. wahh banyak yang aku tak tahu -.- aku lost kejap tadi. tu yang sampai 3jam tak tahu nak buat apa melampau betul. sekarang dah boleh catch up sikit sikit heee

well bloggers dah malam pun so apa lagi, tidur lah. eh dah pagi -.- tsk tsk tsk. whatever pun pi tidoq lah, good night people!

terima kaseh sudi lepaking membaca ^___^